Isnin, Februari 21, 2011

Bila nak 'gathering'?

Salam kekawan semua.  Lama dah tak jumpa.  Masing-masing sibuk dengan tugasan harian.  Samalah juga dengan saya.  Ingin dimaklumkan, satu perjumpaan akan di adakan pada hari raya kedua pada tahun ini (2011).  Cikgu Robiah sedia membantu bagi menjayakan majlis ini.  Sedikit kutipan akan dibuat dari kekawan semua sekitar RM30 atau mengikut kemampuan.  Kalau kekawan rasa nak bagi lebih, amat dialu alukan, maklumlah, sumbangan yang lebih dari tuan puan dapat menampung mana yang terkurang.  Nanti saya sambung lagi alkisah perjumpaan kita ini.

2 ulasan:

  1. SUDAH LAMA TAK JUMPA, >35 TAHUN.MASIH KENAL SAYA?GURU MATEMATIK DARI 1976-1980.SEKARANG DAH BERSARA.DAH LAMA TAK PERGI DUNGUN.BILA ADA REUNION TAHUN INI?MUNGKIN SAYA BERMINAT MENYERTAI JUGA.tolong beritahu saya tarikh dan masa jika ada. ok

    DARI
    LAU MONG SENG 0177785163 EMAIL itlaubp@gmail.com

    BalasPadam
  2. Terima kasih kerana respond disini. Tak sangka dapat berjumpa lagi walaupun di alam maya. Semoga kita dapat bertemu semula suatu masa nanti. Saya juga dapat menghubungi CikGu Mohamad Ngah (guru Sejarah, dan juga pernah mengajar BM kat kelas kami). Cikgu tinggal di mana sekarang ni?

    BalasPadam